Så är då julaftonen här i morgon...

jag är nästan klar med det jag ska göra .. sonen kom för ngr timmar sedan .. han skulle lägga sej en stund efter maten ,sa han.. men jag tror att han somnat ..det är så himla tyst i från rummet där han lade sej.  Åskar är inne .. lite slö är han ..vet inte om han blivit dålig eller det bara är allmän slöhet då han inte trivs i detta väder och därför är ute väldigt lite ... 
Igår kväll rev han mej när jag lyfte upp honom... ja han ville inte vara i mitt knä..just då, annars är han en mycket kelen liten katt. Jag hoppas det blir fint väder i morgon .. ska hämta min syster Gunilla inne i stan och tänkte gå upp till Mor o Fars grav samtidigt . Var ett bra tag sedan jag var där o vill gärna titta till dem lite då o då. Min syster Birgitta o hennes man Fredy o sonen Björn kommer vid 14.tiden .. då ska vi äta lite julmat .. det är inte så mycket jag ska ha ... vi orkar ändå inte äta så som man gjorde förr... Jisses vad man åt då.. men det blir mindre o mindre .för varje år som går .
 
 Önskar alla en RIKTIGT GOD JUL!
 
1 Louiza Mathiassen:

skriven

god juul på dig :D

Svar: Önskar Dej ett riktigt härligt 2015!
Eleonor Johansson

2 amanda:

skriven

Nu är jag tillbaka efter julfirandet ! och med ny energi !

Hoppas du har haft en fin och härlig julhelg !

Nu vill jag önskar dig och kissemissen, ett riktigt gott slut på år 2014 med en stor björnkram till dig och en liten puss på nosen på kissen !!

Kommentera här: