Snart är den efterlängtade...

julen här..Kom plötsligt på att det bara är 6 dagar kvar... Helt plötsligt känns den så påtaglig.. Tidigare har det kännts som om jag hade all tid i världen för att ha tid till att göra det jag ska ... men nu blir det lite stress över det hela .. Men så får det inte bli.. det jag hinner ,hinner jag ,det andra får vi lösa ändå eller vara utan.. Huvudsaken är att sonen kommer hem och att vi har mat på bordet... och det har vi!! 
Idag var pälsbollen (Åskar) ute bara en timma nu på morgonen.. trots att det är böättre väder i dag än på länge. Jag trorhan är sällskapssjuk den lille rackaren. Han vill gärna vara med o hjälpa till vad jag än företar mej. 
 
Foto: Sonen o hans lille kusin .Tidigt 80-tal.
1 amanda:

skriven

är ni 3 systrar ? lika som bär ! vad söta ni alla är !!! såg din tidigare inlägg.

tur att du har din Åskar, och kan prata med honom , det är mycket sällskap även om det bara är en kissemisse !

och kul för dig att din son kommer !

allt gott till dig, kram och god jul !!

Svar: Ja vi är tre systrar .. Jag är äldst..född -45 Birgitta född-47 och så Gunilla..född-52.
Eleonor Johansson

Kommentera här: