Helgen har varit så mysig!!

Ja, så har sonen åkt hem till sej... känns så ensamt men han kanske kommer nästa helg också ...han grejar med sin bil i garaget för ute har han inte kunnat vara då det regnat hela helgen...Det är inte utan att Åskar är lite sotis ...fniss... när vi sitter o pratar sonen o jag så ligger han o kikarså gott som  hela tiden... och inte är han noga med att gå ut inte ... Bäst att hålla kollen på mej... 
 
Fick en ide´när vi satt o pratade igår och så fort sonen kört iväg  "for" jag upp på andra våning med en gammal rakets fart...Jag började flyttra om möbler o grejor... Jag är bara livsfarlig när jag kommer igång med att möblera om... men jag har lärt av mina misstag så jag försöker ta det lite lugnare nu... Det innebär också en ommöblering här nere ... så nog har jag hittat syselsättning denna veckan... men roligt är det ... Önskar Dej som läser en riktigt härlig söndagskväll... Kram!
 
Foto: Så ser det ut i rollatorkorgen när jag hämtat posten ...jag samlar o sparar på det mesta...
 
 
1 amanda:

skriven

hej på dig !!
det tänker jag också göra , att börja
möblera om, tycker det är roligt , och då är det "julstädning" gjort !
jag väntade bara
att födelsedagskalaset var över, för det blir alltid så stökigt
med mycket folk och en småunge som "härjar" hahaha ! det skrev jag väl i min tidigare kommentar den 16,

sparar du höstlöv ? vad gör du med dem ??

jag har en liten dörrkrans av höstlöv, det är min dotter
som har gjort den, och det har jag haft länge, men
nu tänker jag slänga ut den, för den är så dammigt !

ha det gott kram !!

ps. hur många inlägg ser du hos mig ? för det har
blivit något fel hos min blogg, och kan inte fixa det ?

Svar: Hej ! Jo jag ser alla inlägg Du gjort men jag tror att det var den 16,de som fattas ... Jag plockade lönnlöv för att göra rosor men de liknar allt annat än rosor ... men jag ska iallafalll fotografera dem i morgon. Syrran gör så underbara rosor ne hon har nog inte så stela fingrar som jag ..fniss... jag måste ju hitta en orsak...ha,ha.. Nej det är nog så att hon är över huvud taget mycket konstnärlig .. hon kan allt som har med att pyssla ,måla ,göra keramik, gjuta betong .. ja allt.. och det är underbart att se hennes saker. Jag hade massor av foton på hennes alster men de ligger i datorn som kraschade... tyvärr... Du får ha en riktigt go´kväll.. Kram!
Eleonor Johansson

Kommentera här: