Ytterligare en grå dag....

 
Ja, nu börjar jag längta efter solen ... känner mej så mycket piggare då den är framme.. 
Idag ska det bli ett besök i Alingsås senaste affärstillskott... COOP öppnade igår en ganska stor affär i ett nytt affärsområde och dit kommer också ÖOB men de har funnits i stan tidigare ,byter bara lokaler...Efter årsskiftet kommer det ytterligare ngr nyetableringar ... men vilka dessa är kommer jag inte ihåg... nnars syr jag för fullt på mitt sängöverast ...var inte ngt på tv igår kväll som jag tyckte var sevärt (kanske missade jag ngt ) så jag satt hela kvällen och sydde o jösses vad roligt det var att se det växa fram ...I tankarna är jag redan inne på kommande sängöverkast,,, det till gästsängen .... eller sonens säng som det för det mesta är ... Har sällan ngra  natttgäster ... sällan ngr andra gäster heller för den delen... Men, ikväll kommer min systerson han ska hjälpa mej att åtgärda ett fel här på datorn... Det går inte längre att lägga in foton.... från kameran... därför blir det nog ett gammalt foto  som jag kommer att lägga in idag - får se om jag har ngt so  ine funnits på bloggen här förut...  
Nej nu ska jag in i duschen för att sedan starta dagen... Önskar Dej en riktigt härlig dag trots att regnet är på gång
1 amanda:

skriven

du syr och syr, det var väl en lapptäcke ? om jag minns,
och jag läser och läser om det inte är något på tv, tänk var olika vi är, hihi,
min sängöverkast liknar lapptäcke, köpte den för länge sen, rosa, blommor, lite blått och lite grönt i rutig mönster,
fattar du vad jag menar, hihi...!

jag gillar inte övernattande gäster, har ingen plats,
finns bara soffa i vardagrummet om någon "tvingar" sig
att övernatta, och det har hänt också, hahaha !

jag har också små problem med datorn, men aldrig är det
någon, av mina pojkar, som hinner att hjälpa mig,
och jag vill inte tjata på dem !

nu ska jag värma en bulle åt mig eller två, och ta ett glas
mjölk, sedan blir det en bok i sängen, eller
det blir ju Plus i kvällen, får se om det är något där som intresserar mig !

ha det en bra kväll kram !!

Kommentera här: