Solen skiner !!!

Skönt kan tyckas med lite solsken... men jag känner mej rastlös o orolig som sjutton... Vet inte hur många gånger jag börjat på olika saker idag... En tvätt är iallafall på och strax ska jag plocka ur diskmaskinen ..som stått färdig i två dagar.... !!! Ja, det har varit ett företag för mej att få ur den rena disken... Har samlat smutsdisk i diskhon så nu får det inte plats mera där... Har aldrig varit sådan här förr... så jag drar ut på saker o ting... o sedan gnyr på mej själv för jag gjort det . Åkte till Stenungsund på semester !!! Ha, ha vilken semester .. jo , vädret var bra ,varmt o skönt ... men givetvis så blev jag liggande ..fick rulla ur sängen ,kunde knappt gå och armarna ville inte vara med alls.. men Laila en fd. granne hann jag träffa innan jag kunde ta mej hem på fredagen... Dels släppte väl all spänning ...hade ju haft sonen hemma i 4 veckor ...fniss... o lagat mat tyckte jag ..nästan hela tiden.. men så var det ju givetvis inte. Sedan satt jag i bilkö i 45 minpå väg till Stenungsund . Det rullade sakta fram i knappa 10 km... så det gjorde väl sitt till antar jag .. För "kopplingsbenet" vaden , var som en stor kula ,spänd o hård... Ja , jösses vilken sommaer.. den kommer vi sent att glömma både sonen o jag ... Något bra som jag upplevde iallafall var att min hosta blev betydligt bättre på kusten även om jag inte mycket var ute... Åskar är ute mycket nu ... igår kom han inte hem förrän 23.30 o tur var det att det var bra på Tv så jag inte hann bli så värst orolig... för att han dröjde... Nej nu ska jag ut i köket o Du vet vad jag ska göra fast jag inte vill... Ha en bra dag ... Kram!

Kommentera här: