Torsdagsmorgon, en morgon med....

sol och vindstilla .. Har suttit ute nu på morgonen i morgonrock o ätit frukost... så skönt jag har har det... men ändå är det ngt som fattas .. vad vet jag inte ..men det finns ett tomt rum inom mej.. När jag så satt i solskenet kom min kisse Åskar hem .. han går som vanligt sina morgonrundor här omkring... och sedan efter lunch så blir det en riktig långrunda.. Härom dagen kom han inte hem förrän 23.30... och som tur var var det en massa bra på tv..så jag hann inte bli särskilt orolig för honom... fniss.. Har massor av inne sysslor att göra i dag men vet inte om jag kommer mej för att göra dem... bara det nödvändigaste förmodligen... allt går så trögt när jag känner mej sådan här ... diffust on i hela kroppen... blir väl omslag på väderleken snart ... då brukar det bli så här ... Nej ,nu ska jag försöka komma igång... Ha en skön dag .. Kram!

Kommentera här: