Idag är det segt ....

Ja, förkylninen har tagit ett rejält tag i mej... var så längesedan jag var riktigt förkyld så jag klagar inte ... Tar det lilla lugna idag... Skulle ha städat men det får vara tills i morgon om jag känner mej lite piggare .... Mina trisslotter kom idag .... VINST!!!  På 60:-  ha,ha.. Har bara vunnit mera en gång o det var 1000:- Då var jag otroligt glad... Ja ,även det lilla glädjer mej!
  Sonen skulle komma hem hit på fredag och ta ihåll med den fallna tallen men han får baske mej inte komma om jag är så här förkyld... han blir så lätt smittad och blir oftast väldigt dålig.. och han har ju sitt jobb o inte vill han stanna hemma  så han blir bra heller... och tallen flyttar väl inte på sej kan jag tro. Kom på att jag glömt att betala in medlemms avgiften till Knalleslöjdarna... det måste jag göra ... jag glömmer så otroligt mycket nu för tiden ... Önskar dej nu en härlig onsdagskväll... Kram.
 
 
 
Åskar tar skydd för stormen... 
 

Kommentera här: