Ingen "het" sommar precis...

Vanlig svensk sommar... ja det är det iallafall här i västra Sverige. Det blåser o regnar och varmt är det inte ..15 -18 grader men blåsten gör ju att det känns mycket kallare... Har knappt varit ute ...den sista tiden .. har stått framför spisen o lagat mat ..långkok... Sonen är hemma o i bland dyker ju kompisar till honom upp och då går det banne mej åt mat... Han jobbar med trädgården .. sådant som inte jag klarar av .. fast nog ville jag göra det ..om jag kunde men kroppen säger NEJ, Har anmält mej till Knalleslöjdarnas marknad... och hoppas att jag kan vara med på den... den är sista helgen i Augusti.. Har inte tillverkat så mycket nytt precis men jag har ju en hel del sedan tidigare. Ska åka ut till kusten så snart vädret blir bättre ... Ska bland annat hälsa på gamla kompisar sen tiden jag bodde i Stenungsund .. Det ska bli trevligt...Nu ska jag försöka skriva lite mera energiskt här på bloggen... ja.. jag ska iallafall försöka..fniss.. Foto: Har stickat 4 st sådana här dockfiltar... .

Kommentera här: