Solen skiner !!!!

Visst är det underbart att solen visar sej igen... I går gav jag upp och började med mina starkaste värkpiller .. har planerat äta dem en vecka så jag kommer i fatt mej här hemma och får klippt gräset ...Har idag en helt annan lust till saker o ting ..när värken minskar ... En lång tid har jag bara suttit eller legat under ett varmt täcke ... då inte de vanliga värktabletterna hjälpt ett jota... Det är nog det här konstiga vädret som ställer till det ... men som sagt nu är käringen igång ige.... Ideérna ploppar upp i skallen och jag vill hitta på så mycket ... det gör det alltid när jag mår bra... och det är så härligt!! Åskar gillar också solen så han är ute o gör sin runda här i omgivningarna... i går var han inomhus väldigt mycket men då hängde regnet i luften och det blåste som bara den... Blåser gör det ordentligt idag också men jag är tacksam o glad åt solen... Skriver nog lite mera senare ... när jag har fått gjort lite sysslor här hemma ... längtar efter att sätta igång nämligen.. Ha en underbar dag ...Kram!

Kommentera här: