Solen lyser på oss idag!

Ja, det verkar bli ett underbart väder .. kyligt är det förstås, var -grader när jag kom ur sängen men nu har temperaturen orkat sej över det magiska strecket.. Idag blir det födelsedagskalas hos syster min.. Ska in till stan och köpa en stooor bukett med gula tulpaner .. Hon älskar gula tulpaner och det får hon varje år av mej.. Kanske lite tråkigt men då vet jag iallafall att hon tycker om det.Åskar ute på sin morgonrunda ... Han som jag gillar när det är solsken... kanske blir det lite svårare att få in honom innan jag åker ..då vädret är så fint. Har kommit på vad jag ska göra för att kunna sitta lugnt i soffan ..Blir att göra eller köpa några mjuka saker att ha på hyllorna där det finns risk att Åskar kommer att härja ... Nästa gång kanske det inte går så bra som det gjorde denna gången... Ögat känns ömt men inte alls så farligt som jag befarade att det skulle bli.. Ibland har även jag tur...fniss... Önskar Dej en riktigt härlig lördag. Kram!

Kommentera här: