Sega dagar....

är det här hos mej..men vad ska jag stressa för ..tycker inte det finns ngn anledning till det ,jag går ju här o skrotar oftast för mej själv .. ja, min lille Åskar (katten) är ju för det mesta med förstås... Sedan har jag ett X boende i sin husbil på tomten... Han hade ingenstans att ta vägen efter det att han o han kvinna brutit upp från varandra .Hans bohag står i ett oanvänt rum på andra våningen och han bor i sin husbil ... Så långt ville jag inte sträcka mej att han skulle få bo här inne... Det hade blivit alldeles för jobbigt ... Jag vill vara ensam och dessutom bor han ju i husbilen då han vistas söderut (Spanien) under vinter halvåret... ..Så han sticker nog snart iväg..Just nu är han hos vänner på västkusten... .Hösten tar tag i landskapet ..allt börjar bli gult o rött o brunt o... ja, helt enkelt de underbara höstfärgerna... Älskar höstens färger men däremot tycker jag inte om kylan... den gör mej så stel... men sedan jag började cykla 1 mil /dag på motionscykeln är det ngt bättre... Ha det nu riktigt gott i dag... Kram!

Kommentera här: