Söndagen är insvept i...

en grå dimma... undrar hur länge den ska vara kvar..o göra världen så liten... Igår låg dimman kvar tills långt fram på eftermiddagen... och det kändes som om ngt drogs åt runt mej,.. Jag tycker inte om vädret allls när det är så här... vill kunna känna att det finns rymd o luft omkring mej.. Enligt mej finns det inga skönare dagar än en klar solig höstdag... då även färgerna i naturen gör att man känner sej lycklig och fri... Sonen kom hem i går så jag får låna hans bil idag för att åka in o handla då jag ännu inte fått min bil från verkstaden. Är rädd för att jag missar vattengympan på tisdag denna vecka också. Har haft så ont i ryggen o knäna de senaste dagarna så jag har inte kunnat ta min dagliga tur på motionscykeln.. på 1 mil.. men idag känns det ngt bättre så då ska jag i allafall cykla 5 km.. Känner mej så nöjd o glad när jag cyklat .... Önskar Dej en fin o skön söndag! KRAM!

Kommentera här: