Hela söndagsförmiddagen har jag....

suttit framför tv,n... Har tittat på tjejernas tävling i cykel från Vårgårda... Vårgårda där jag växte upp har då verkligen ändrat sej enormt mycket sedan jag flyttade där ifrån när jag var 15 år. ...och det är ju ngr år sedan..fniss... Men otroligt kul att se hur det ser ut nu ...och jag får väl inte glömma Emelie Fahlin´s prestation ...Ja det var väl så hon hette .. jag o namn det går inte ihop... Sonen o hans kompis tog sej i mål igår utan átt hamna i vattnet i paddeltävlingen i Kungsbacka... men blöta blev de ändå för regnet hade öst ner stundtals... ngn placering vet jag ej men det hade gått på betydligt kortare tid än de trodde det skulle göra ..så det var två glada "små pojkar" (44år gamla) fniss... som klev iland... Och nu har intresset för paddling tänts ordentligt hos sonen ..så nu inhandlar han nog en ny kanot för den gamla har legat här i 35 år utan att användas så den har nog blivit skör... tyckte han sa det. Jag är glad att han fått ytterligare ett intresse där han får vistas utomhus o får röra på sej ..då hans arbete är till största delen stilla sittande (åtminstonne i perioder) och inomhus... Han behöver mer luft o rörelse precis som många andra som har inomhus jobb... Solen som skulle lysa idag kommer inte genom molnen ... hur den än försööker... men varmt är det ,hela 23 grader ... så tvätten åkte ut på altanen .. får se om den hinner torka innan det det blir regn... för det ska väl inte vara uppehåll en hel dag ...eller? Nej nu ska jag planera lite för kommande veckas middagar ... är så skönt att ha förberett lite då det inte bara är jag som ska äta ..sonen har fått en veckas semester till då han hade så många timmars övertid.. och fick sk
juta på sin semester i 2½ vecka...Önskar Dej en härlig dag o var rädd om Dej! Kram!

Kommentera här: