köksfläkten är inte mycket med....

längre....den dånar o går men det osar ungapannkaka i hela huset. Inte för jag har ngt emot det , jag tycker att det doftar gott,men sonen han protesterar på det bestämdaste....Det doftar inte gott!! Men gott att äta,det är de'! Alltså det ska bli vår lunch idag. Prins. Åskar är ute... ja det har han varit sedan tidigt i morse ,kanske han snart dyker upp för magen hans ropar efter mat. Han kommer hem o äter o så försvinner han som en oljad blixt igen...är han på riktigt gott humör så kan det ju hända att det blir en puss eller i bästa fall två...fniss! Vädret här går väl knappt att nämna....tittar jag ut genom köksfönstret blir jag inte speciellt glad, regnet hänger i luften och det har nu börjat båda lite också... Är yr som fasiken så idag har jag tyvärr ringt återbud till Boråsstorpets marknad i helgen..vågar inte lita på att jag kommer att fungera både lördag och söndag. Nu börjar det ligga lite gula björklöv på gräsmattan här....HÖST ! O jag måste bara tala om att den 24 augusti öppnar. Rusta en affär på Bolltorps Handelsområde här i Alingsås. Ska verkligen bli bra,slipper nu att åka ända ner till Partille för att köpa kanske bara en sak. Önskar Dej nu en härlig fortsättning på måndagen! Kram!

Kommentera här: