Mår inte bra...

Nej min yrsel o mitt illamående håller på att ta över nu... har bestämt mej att är det inte bättre på måndag så åker jag till läkaren... Fixar bara en liten stund sedan får jag lägga mej igen o så håller jag på hela dagen... blir alldeles varm ,ja, riktigt het..o orkar ingenting... Var nu ute o hjälpte sonen hålla i ngr panelbräder för att han skulle se hur de tog sej ut ... men fick gå in klarade inte av det .. Ngn tur till nyöppnade Rusta har det inte blivit då jag inte orkat... o d¨å mår jag inte bra ...fniss... Satte mej för att klippa till tyg igår .. tyg till ett påslakan.. men fy katten vad varm o het jag blev så tyget ligger på bordet ännu ... får väl lite senare försöka plocka ihop det.. Sonen ska ner till Göteborg i kväll o kommer hit i morgon igen för att omjag på ngt vis kan köra hem honom till Stenungsund på söndag ... Hans semester är slut ... och på måndag börjar arbetet ... men jag tror han har jobbat hårdare under hela sin semester .. än annars ... då med hudet ... men det har ju varit ute så han har både fått frisk luft o sol ..ja, ngr dagar iallafall... Han ska ner på cigarrfestival..i GBG... låter kul tycker jag ..han o ngr kompisar brukar träffas o röka cigarr o dricka ngt gott.. så det blir tåget ner ... till stan. Nej kära Du ... nu ska jag flytta ändan från stolen o försöka göra ngt annat en stund.. Ha det så gott.. Kram!

Kommentera här: