Tidiga morgnar är bara att glömma!!

Ja,här sovs det till långt fram på förmiddagen... men så går vi till sängs sent vareviga kväll... men jag är inte värst ..sonen väckte mej tidigt i morse då hade han inte lagt sej men han hade hört åskan så vi drog ut alla kontakter till våra apparater...
Han sover ännu och då får jag ju inte gjort så mycke eftersom jag inte vill väcka honom.. jag kan ju knappt göra ngt nu för tden utan att  jag väcker upp de små hustomtarna ...fniss.. Med andra ord ,det hörs där jag går fram...
 
Morgonen har varit underbart vacker  solen har lyst men blåsten har givetvis tagit i... men nu verkar det som om de mörka skyarna ska ta över himlen igen... 
 
Tittade på "Barnmorskan i East End " i går kväll... Vet ingen serie som innehåller så mycket fina känslor o värme ... den är helt underbar att se... Efter varje program har jag en sådan skön o varm känsla inom mej... Tack till det brittiska tvskapandet.. det finns fina mjuka program också.. Vet inte ngt land som kan göra tv så fint som England. 
 
Ja, så var det tomt i skallen för denna gången ... får se hur länge den förblir tom..fniss blir den full av tankar återkommer jag som ett skott... Ha en skön dag ... Kram!
 

Kommentera här: