Vaknade i natt....

av att prins Åskar , var uppe i min säng o kräktes ... ingen dålig hög minsann... bara att gå upp plocka ihop sängkläder o bädda rent... inte det roligaste så där mitt i natten... Nu är han iallafall ute det lilla livet... får väl se när han dyker upp här igen... Han äter så fort så maten hinner knappt ner förrän den är uppe igen... Tack o lov var det länge sedan han kräktes ...Har aldrig varit speciellt oroad över hans kräkningar för jag räknar ju med att han äter ute o då kommer väl en del olämpligt i magen antar jag. Vaknade 8.30 och då hade sonen tydligen varit ute o jobbat på huset sedan klockan 5! Ibland är han morgonpigg...faktiskt... men det var för att de varnat för regn idag.. och han ville hinna så mycket som möjligt för han vet inte hur det ser ut ,om han är tvungen att börja jobba till måndag.. Visserligen har han massor av timmar att ta ut i ledigt men det kan ju finnas sådant på jobbet som inte kan vänta... Nu i helgen ska han paddla ett kanotlopp i Rolfsån i Kungsbacka ... Han paddkar tillsammans med sin kompis Thomas .. skablispännande att se hur det går ... Kan inte åka o se på det eftersom han lånar min bil hela helgen... . Nej ,nu får jag sätta igång dagen med en dusch... Ha det gott .. Kram!

Kommentera här: