Bättre sent än aldrig...

Ja så kan man ju ockå säga...När skrivandet inte kommer igång förrän på
 
kvällen..Jag brukar ju skriva om morgnarna.  men idag har allt varit upp o ner..Sov inte i natt ..Inte ens en minut... Eftersom det var lördags natt och jag inte skulle göra så mycket dag tog jag det med ro. Blev inte ens irriterad över att jag inte fick en blund i ögonen.
 
Har faktiskt krupit ner i min goa säng...Fryser som sjutton och jag börjar få grus i ögonen..Så i natt kommer nog John Blund till mej...Verkar ju som han redan varit här o strött lite pulver...
Trodde att jag skulle slippa handla fler gånger inför julen,men precis när jag kommit från affären i dag så ringde sonen...Kan. Du handla åt mej ,det har kört ihop sej..Visst,sa jag glatt....Fniss...Så nu blir det lite extra besök i stan och affärerna..Men vad gör det...Jag har ju tiden ...
Nu ska jag titta på tv..Får se hur länge jag klarar hålla mej vaken..,fniss... Kram
 
 
 
 

Kommentera här: