En klar kall morgon!

- 9 grader ute ,ja så börjar min dag här ... Visst är det vackert .. med rimfrost som täcker det mesta ,,, men ut skulle jag inte vilja gå nu på morgonen... Trött är jag efter en nästan somnlös natt igen... sover ngn timma på morgonen.. Funderar på att istället för att ligga vaken under natten var uppe och tex sy som jag gjorde förr i världen när sonen var liten... Det fungerade ju ganska bra vad jag kommer i håg ialla fall.Nu ligger jag ju bara o tänker påen massa saker ..mest skit o dravel.. det är som sådana tankar hade magneter på baksidan o dras in i mitt huvudud hur jag än bär mej åt för att slippa de tankarna.. 
Mitt lilla vilddjur är ute för andra gången idag redan ..han som brukar sky kylan gav sej inte förrän han fick gå ut.. Idag är det träning ..och den längtar jag efter även om jag tränar varje dag här hemma så blir det en lättare atmosfär näar man träffar de andra som kämpar på än att vara ensam här hemma o stånka o slita..fniss..ja, det gör jag nog fast jag inte tänker på det ...stånkar ,alltså.. Nu ska jag in idyúschen  så jag känner att jag vaknat´r till lite ... Önskar att Du får en undebar dag...Kram!
 

Kommentera här: