En tät dimma har ....

omslutit huset ... Trodde solen skulle skina ..bara för sonen är hemma o han skulle passa på att tvätta våra bilar... Det låter som vi har massor med bilar men det är bara var sin..fniss.. Min bil ska vara vit .. men den är inte det längre .. vi har ju grusväg i dryga km upp tiill stora vägen..MEN det är inte grusväg just nu utan lerväg... Hans bil är ny och behandlad på alla sätt o vis så den är väl nästan bara att spola av men min gamla trotjänare får väl skuras ordentligt ..fniss..
I natt har banne mej min lille Åskar slagit rekord i antal gånger att springa ut o in... nä..vihar inte kattlucka utan jag studsar ,,,fniss,, nej jag studsar verkligen inte , upp o ner ur sängen för att släppa ut o in honom.. Under dagenkomme jag nog att bli tröttare o tröttare av den anledningen ... Men vad gör man inte för sin lilla bäbis...
Nu ska jag dyka ner i frysboxen o se om det finns ngt som går att använda till middag .. Helst ngt färdigt bara att värma .. Önskar Dej en mysig o fin andra advent ... Kram!
 

Kommentera här: