Oj då, vart tar tiden vägen?

Tycker Du som jag att du inte riktigt hinner med? Skulle ha skrivit vartenda dag var tänkt men nej då , inte blev det så inte.
Iförrgår kom sonen hem och nu går tiden fortare än någonsin. Han har fullt upp med jobb att göra på huset..  Tyvärr klarar jag inte av att jobba varken i trädgård eller med huset längre. Hjälpte till att bära o lyfta trädgård möblerna från altanen igår...och givetvis så värker kroppen idag... händerna ska vi inte tala om... I morgon måste jag städa lite iallafall för på måndag får vi gäster här ,det är en ,kanske det kommer flera kompisar till sonen.  Det är kompisar som jag aldrig träffat ..ska bli spännande.
Ska också förbereda mat i stora mängder..det vet ju både Du o jag hur karlar äter...fniss... Sov så gott och så hoppas jag att vi ses i morgon.
 

Kommentera här: