Redan fredag igen...och

vädret  är som man kan vänta sej så här i november...Gråare än grått och lite regnskvättar då o då.. Nu på morgonen blängde prins Åskar på mej när han gick ut i regnet... kändes som om han tänkte , dumma matte ,låt det sluta regna... Men se där går mina kunskaper bet på...fniss... Ska iallafall passa på att bädda sängen när han inte ligger o sussar där.. 
Första advent på söndag.. allt är klart för att fira denna underbart vackra helg.. Det är det vackrste jag vet när 1 ljuset tänts i adventljusstaken pch adventsstjärnan lyser i fönstret... men .. kaffe med lussekatter och pepparkakor blir det med all säkerhet inte .. Har ju slutat att äta sådant eftersom jag inte får bukt med min diabetes...Skulle det bli en pytteliten bit av ngt av det ..så väljer jag lussekatten,bara en ynka liten bit.. men är jag själv här hemma så blir det et lätt val ..då köper jag inte ens hem ngt. Baka.. det har jag helt lagt n
 
er ... 

Kommentera här: