En tryckande värme har det ....

varit de senaste dagarna ...o då vill inte jag vara med ... det är det värsta som finns för mitt välmåeende... Jag mår hela tiden konstant illa i sådant väder ..o så har jag gjort i hela mitt liv. 
 I natt när jag var uppe var det 20 graderr varmt !!! O luften var otroligt fuktig...  Åskar låg på en stol på altanen o ville inte komma in.. men under protest följde han så småning med mej in... men efter ngn timma väckte han mej igen o ville ut ..då var klockan 3.30 o sen har jag inte sett röken av honom... men han kommer väl när magen hans känns tom... 
Ska hämta min bil från verkstaden idag , blir väl ca 5000 fattigare ... ja, vad ska man göra åt det då? ingenting antar jag bara att betala o se glad ut o hoppas den går ett bra tag nu...Önskar Dej en riktigt bra dag .. Kram!
 
Foto..MIn ängla katt Otto när han var liten kattunge..
 
 

Kommentera här: