Lördag igen!

Veckorna bara rusar fram... ju äldre jag blir... är det lika för alla tro?
 Här har regnat rejält i natt o det verkar komma mera regn framöver även om solen gör sitt bästa för att bryta igenom men ännu så har den inte helt lyckats... 
Somnade inte förrän efter 4 i natt eller morse kanske det var... John Blund verkade ha tagit semester... men jag är förvånansvärt pigg måste jag säga...
 
Blir helt bestört av allt elände som händer .. som skjutningen i Västra Frölunda i går kväll... Det är ju fruktansvärt ... ingen går säker ngn stans längre.. är otroligt glad att jag bor en bit från stor staden.... Här på landet är det i allafall lugnare än så länge ... även om det ngn gång då o då händer hemsketer också här... 
 
Nästa vecka blir ganska intensiv för mej ,vattengympa ,tandläkarbesök och besök hos min nya diabetessköterska .. sedan veckan därpå ska jag lämna bilen på verkstad... sedan hoppas jag att allt går sin gilla gång igen.. Jag blir så stressad nu för tiden när jag ska göra ngt som inte tillhör dagsrutinen... Har väl med min fibromyalgi att göra skulle jag tro ..för så var det aldrig förr... Då hade jag ottroligt mycket omkring mej både med jobb o privatliv .. o allt fungerade jättebra o jag trivdes med det ... men åren har gått snabbt och stressen har också ökat snabbt trots att jag får mindre o mindre om kring mej...Det känns inte allls br a... har mycket svårt att acceptera det... 
Ytterligare en dag då jag ska ha utrensning i mina tygskåp... skulle ju sysslat med det igår också men det blev lite annat som jag gjorde i stället ... 
 
Önskar Dej en riktigt härlig höstdag o hoppas att solen tittar fram på dej mellan regnskurarna... ha det gott...Kram!
 
1 Lena :

skriven

tycker oxå att tiden går fortare ju äldre man blir....

Svar: Ja Du, o inte kan vi göra ngt åt det ,tyvärr...Kram!
Elle

Kommentera här: