Måndag igen!

Jösses vad tiden går... men i morgon är det VATTENGYMPA!   Det blir en höjd punkt i mitt så annars enformiga liv... Ja, det händer inte mycket men på sätt o vis är det ju bra ... de säger ju att ingen post är bra post..o då är det väl likadant med livetshändelser ... Kanske inte ... nog vore det härligt om det hände ngt riktigt roligt emellanåt... 
 
Vädret verkar underbart idag också men garderoberna väntar på mej... iallafall de högarna som ligger på golvet ... Det tar nog sin tid att gå igenom alla skåpen ,alla kläder o alla tyger ...även de skåpen med annat hobbymaterial som jag inte har använt på flera år... Nu ska jag rensa ut sådant som jag inte använt på länge... för jag tror att jag kan må bättre om jag slipper en massa dåligt samvete ...för allt som jag inte gör som jag skulle kunna göra med de grejer jag har i skåpen... Är det ngn som förstår vad jag skriver ..??? Jag gör det knappt själv.... 
 
Varit ifrån datorn en stund... suttit ute på altanen... vsrmt o skönt... men nu börjar "Hem till gården" strax... Eftr det börjar min arbetsdag ... Ha det nu riktigt skönt i solen ... Kram!
 
 

Kommentera här: