Nu tittar solen fram....

och det ser ut att bli en fin dag... sitter här i morgonrocken och är faktskt sömnig men det får snart gå över för i dag är dagen fylld av en massa som jag ska göra ...Dels härhemma o så ska jag in till stan o tandläkaren... 
I morse när jag vaknade första gången då låg dimman tät alldeles invid husväggen men efter att ha blundat (sovit) en liten stund till så sken solen så underbart... 
Skjutsade hem sonen till Stenungsund igår och där var träden mycket gulare än här ,så hösten hade kommit till kusten... Här är träden ,de flesta , alldeles gröna ännu.. och det känns helt underbart.  Tids nog blir allt grått o svart i naturen och det gör ju ingen människa glad ... inte mej iallafall.. tycker vintermånaderna är hemska här i denna delen av lande ..om det inte kommer ngn snö. inte längtar jag efter ngn snö heller så det får väl vara tråkigt o grått då.. fniss... 
Prins Åskar ligger o sover ...han har varit ute i två omgångar i natt ... det verkar som han njuter av det ... men på dagen tror jag han ligger o sover ngn stans ute ,i en lada eller så för som igår gick han hemifrån före 10 och sedan kom han hem vid 18
..tiden... alltså är han inte mycket hemma nu på sommaren... Han kommer nog bara när han är riktigt hungrig...Till vintern hoppas jag att han kommer att vara hemma lite mera.. 
Nej kära Du ..nu måste dagen börja här så jag slutar skriva för denna gången o önskar Dej en riktigt skön dag... Kram!
 
 

Kommentera här: