Vad nu då?

Solen skiner idag också, härligt .. men varje morgon solen visar sej blir jag lika förvånad... och njuter av varenda liten solstråle... Visst är det underbart ... 
Nu börjar också gräsmattan vilja bli klippt ... En av mina grannar klippte gräsmattan för två dagar sedan... så jag får väl palla mej ut o se om gräsklipparen orkar iigång .
 
Min lilla vilde ligger här o snarkar .. Han var ute i över två timmar i natt .. ellerr tidig morgon kanske jag ska säga .. så nu är han trött det lilla livet ...
Illamåendet är på övergång för idag känns det som... så jag hoppas attdet blir en bra dag för både Dej o mej..
Skulle behöva köpa stora ytterkrukor.. har flera växter som jag planerar plantera om ..och så har jag tänktköpa två blåbärsbuskar ..och eftersom min kropp inte klarar att gräva  så tänkte jag se om det kan fungera med jättestora krukor...som jag kan ha på altanen.. Ja ,jag får helt enkelt se vad jag kan hitta o handla efter det ... Ska också se omjag kan hitta ngn trevlig markisväv som jag kan ha som vindskydd på altanen.. Det blser ofta från det hållet ...Vinden har ändrat sej under de dryga 40åren sedan huset byggdes.. då var det nästan alltid nordlig vind.. nu kommer vinden mer från syd ost verkar det som...
Önskar Dej nu en riktigt  trevlig dag...Kram !
 

Kommentera här: