Nu har hösten kommit...

Ja, regnet o rusket är verkligen här nu .. och tom . en natt med frost har det varit.. -0,9... har det varit o efter den natten blev det den härligt klara luften som alltid kommer på hösten... ja, de dagar som solen visa sej ,alltså.. Nu börjar problemen med mina ögon verkligen märkas ... jag har mycket besvärligt med att läsa o skriva ..på datorn... .Det borde inte dröja länge nu tills jag ska fixa synen.. men har jag inte fått ngt besked om tid på ögonkliniken... Det är därför jag inte skriver så ofta här .. men vänta bara .. när jag har fixa ögonen ...kommer jag att ha mycket att skriva om... och kommer väl at sit vid datorn den mesta tiden av dagen...fniss... Just nu har jag ju fullt upp med att greja i ordning på andra våningen... Husbilsgrannens alla saker har jag burit in på de två små rummen för att sonen o jag ska fixa till det stora rummet till gästrum... Han har ju goda vänner som kommer på besök ibland...och han tycker det skulle vara roligt att ta hit dem på besök ibland ... här finns ju plats... o visst kan jag utnyttja rummet också om jag får gäster men jag tror aldrig det hänt under dessa sju år som jag bott här... att jag haft gäster som stannat över natt...Huset är ju hans och då tänkte jag att jag kunde bo i hans lägenhet under sådana helger .. vore trevligt att bo där o träffa gamla vänner sedan den tiden jag bodde i Stenungsund... Jag gav honom det förslaget .. bara om han tar hand om min lille fyrbening Åskar... För honom kan jag ju inte ta med mej till en lägenhet nu när han är van med att fritt str
öva runt i naturen när han så vill ... Nej nu ska jag göra mej i ordning för dagens händelser ... Ha det nu så gott... Kram..
1 Lena :

skriven

inga minusgrader här ännu...

Kommentera här: