Solen skiner men..

jösses vad kyligt det är ... Vinden var isande när jag tänkte gå ut på altanen för att dricka mitt morgonkaffe... Det blev köksbordet idag också.. Ska om en lien stund sätta igång med dagens sysslor... som är de samma som igår... Blir fer plastlådor som ska få ett sorterat innehåll... Jösses vad skönt det ska bli när det sitter innehålls "lappar" på varenda låda... Det har jag velat ha i många år o nu äntligen... ska det bli av ... Något måste jag ju hitta på när allt annat får vara på grund av att ögonen inte vill vara med ..Har fortfarande inte hört ngt om ngn operation.. Nu försvinner solen här ... o jag som trodde det skulle bli en sådan solig o skön höstdag med hög luft.. men det kommer väl... för hösten ska väl inte vara här ännu... eller ? Nu kom Åskar min älskade lille fyrbening in .. hungrig igen... ? ja, mat ville han ha.. men jag tror att att han är sällskapssjuk..den lille kraken.. Han gillar inte heller när det är såhär kyligt .. han vill helst ligga i solen o sova,,, Ha nu en riktigt go´dag ... o låt inte vädret bestämma ditt humör... om det regnar eller är kallt ..KRAM!

Kommentera här: