Dan före dan,

20171223. Dagen före Julafton 2017...lördag... Har griljer
… Men denna julen blir inte alls sej lik... har inte orkat göra det julfint tex.. bara den nödvändiga maten som skinkan o köttbullarna vilket jag fixat före detta hände ...Sonen kommer i morgon... Han skulle kommit i dag men satt på jobbet till fram mot natt kröken då han måste avsluta ett jobb... eftersom han slutade på sitt arbete i går … Den 8 januari så börjar han på en ny arbetsplats.. Då hoppas jag att han får ett ngt lugnare arbetstempo i alla fall … Men man vet ju aldrig... Min lille kisse Åskar ska operera tänderna den 2: dra januari och samtidigt ta bort tandsten... Han har fått ett slag över käken ngn stans så en stor bit är borta så stor att de såg att pulpan låg fri...Nu håller jag honom inne ,går endast ut med honom i koppel minst en gång / dag. Han håller verkligen reda på klockslaget .. 13 .30 står han jämte mej o jamar ...då ska vi hämta posten... Idag promenerade vi till brevlådan även om det inte fanns ngn post … Nu önskar jag Dej som läser En Riktigt God Jul! Kram! Foto : Mim lille änglakatt som tomte...

Kommentera här: