Underligt dygn...

God morgon! Denna morgonen känns betydligt bättre än den gjort på länge ... så här långt iallafall... Kanske beror all skit på väderleken... När jag var uppe i natt,ja, kl.02,30 och släppte in åskar ..då visade termometern på - 15 grader.. Nu när jag kom upp kollade jag om det varit kallare .. o då visade det sej att termometern stod på -19,9 grader o då när jag tittade klockan 8 var det + 2,5!!!! Dessa skillnader i temperatur gör väl att allting blir konstigt .. Nu ska jag iallafall försöka komma igång ,lite lätt.. Åskar har gått ut ,utan större protester.. Det blev inget fika tillsammans med kompisen igår ...men jag åkte upp till Bittan(Birgitta) min syster istället... på en kopp kaffe.. o det var jättemysigt det också.. I år har jag satt julgranen i köket ... Har tagit bort stora bordet från vardagsrummet så det blir här vi äter de flesta gångerna.. o då ska det väl vara mysigt där vi är..tycker jag. men så mycket mera blir det nog inte pyntat ... om det blir som jag känner för pyntning just nu.. Tyvärr orkar jag inte ge mej i kast med att byta köksgardiner ..Gardinstången är 4 m.lång.. o det är bara för mycket just nu..odet är inga speciella sommargardiner jag har uppe så vi överlever nog detta också... Det är första året som jag gör så här ... men.. Ha nu e bra dag ... Kram!

Kommentera här: