En otroligt blåsig morgon,

är inget som jag är förtjust i .. lite vind..är bara skönt men när det blåser så här vill jag över huvudtaget inte visa mej ute...
Nu kom min lille fyrfota älskling in ... Lite mat i magen o sen ut ..det är det vanliga, får se om det blir så idag också...Hade ju honom inne i 8 dagar då han skadat tassen o det var inte roligt kan jag tala om ... Inte för Åskar iallafall.. Så många olika slags jamanden från honnom på dessa 8 dagar har jag aldrig hört förut.. och jag led verkligen med honom... Men så fort jag satte på honom plast kragen så blev han tyst o gick o lade sej .. Såå han har väl lärt sej lite under sina snart 11 år ...
Vet Du vad jag kom på nu ... Han fyller 11 år idag !!Men nu har han hunnit ut igen så vi får fira det när han kommer in nästa gång..
 
Vad ska man då hitta på idag ?  har ingen aning.. Ut det går jag inte i denna blåst .. men vet Du jag har massor att göra här inne... Skulle vilja baka lite .. men får då åka in till stan för att köpa jäst... Nej ..inget bak idag ... 
 
Skriver senare va jag hittat på .. Ha nu en riktigt go´o härlig dag ...vare sej det blåser eller ej... Kram!
 
Foto..:Min apelsinplanta som kommer från en liten apelsinkärna..
 

Kommentera här: