Jag undrar ?

Ja, jag undrar varför jag inte längre får ngr poäng.. ? Helt plötsligt bara slutade det att räknas upp... Har jag kanske varit in o tryckt på ngt som jag inte borde .. men har läst o letat efter vad det kan vara för fel.. men jag hittar inget... Om det finns ngn som vet vad jag ska göra ,snälla tala om det för mej... Jag gick upp redan kl: 6,30 i morse ..satte mej på altanen med mitt morgonkaffe och det regnade så skönt stte fortfarande här under tak så jag kan skriva i lugn o ro... fåglarna kvittrar så fin ..och Åskar är ute på morgonpromenad .. Ja, Åskar ,kissen min.. Läste ngn stans på facebook att det luktar så illa inne i stan, Alingsås,,, Folk undrade vad det va som luktade ,, men det kom tydligen från löss på träden i alle´n.. Men här där jag bor ute på landet luktar det underbart ..så jag njuter till fullo... Ännu ngt bra med att bo på landet.. Min gräsklippning har satt sina spår ..har fått så jädrans ont i ryggen och så ont i mn högerarm .. menefter en värktablett så sa det onda väl dämpa sej... o det är ju inte farligt då jag vet var det kommer ifrån.. Men en sak har jag lärt mej ,fniss ...Klipp aldrig hela gräsmattan på två dagar .. det blir alldeles för mycket för en gammal käring..fniss.. LAGOM , ja , det är bäst ..men när vet man att det är lagom , tro...? Nej nu får denna dagen börja här hos mej med lite vanliga fredagssysslor ... Ha det
nu så gott i Dina fredagssysslor.. Kram!

Kommentera här: