Regn fyllda dagar börjar bli...

vardagen här nu ... Regnar alltså idag igen... Solen var framme en liten sekund bara för en stund sedan... Sedan kom en rejäl skur o nu fortsätter det att regna fast mera lugnt o sansat.. Har ingen ordning på mina tankar ,de snurrar runt i en otrolig fart o jag tycker det är hemskt.. Sätter mej ner o tänker ... att jag ska försöka strukturera både mina tankar o mina handlingar .. men inget fungerar ... Just nu bestämde ja mej för att fortsätta göre en "gör lista"  och en "Tankelista". Tanke lista ..har jag aldrig gjort .. men för att kunna få tänkt klart vissa saker så ska jag försöka med detta .. Låter kanske konstigt men allt är värt ett försök ..Det är väldigt tröttsamt när tankarna tar över o flyger huller om buller ... Finns det ngt namn på sådant tro... Ska cykla mina 30 minuter strax .. blir ngt bättre under tiden då jag anstränger mej.. för att må bra .. Illamåendet har kommit tillbaka .. så kanske är det inte Metforminets fel att jag mår illa ...  Oj nu ser det ut att bli ljusare på himlen bort över stan... Kanske kommer solen hit igen ..jag hoppas så för då m känns allt bättre.. En tanke som fladdrar förbi ofta är... Hur kan man lita på att grönsaker o annat är ekolgiskt odlat ??  Jag tror inte på det ... En vara ser precis lika dan ut vare sej det står ekologiskt eller ej på den ..Enda skillnaden är priset .. Jo, svenska äpplen kan man se skillnaden på .. Ofta i allafall...
Nej nu ska jag in i duschen o sen får vise vad det blir ..Önskar Dej en skön  dag trots regn o rusk... Kram!

Kommentera här: