Sitter ute trots både regn o bara lite värme...men...

det luktar underbart från naturen... och längst in på altanen där jag sitter når mej inte regnet...
Här kommer att bli en stilla ensam Pingstafton vad jag vet i detta nu...  tror inte min son kommer hem ..han trodde han skulle ut o klättra tillsammans med en kompis ... Har han det bra o roligt så är jag så nöjd ... Han har haft det kämpigt i sitt liv o allt som kan förgylla livet för honom är jag tacksam för...
Har också börjat skura altanen med såpa för att få bort alla grönalger som växer frodigt ..o de kommer minsann fort ... En liten bit har jag skurat idag på morgonen då det regnade lite mera .. bra för då är ju golvet redan vått...Idag gör det inget om inte solen skiner .. Det är skönt med lite mulet då o då... men blir det för länge ..då dyker jag djupt ner i det grå o blir ledsen o betryckt..men det är jag väl inte alls ensam om... Finns väl inget som kan dra ner en så som gråväder ,regn o rusk...
Ja , ja... dagen ska tas som den kommer är mitt motto... idag iallafall ,fniss... 
Nu önskar jag dEj en underbar Pingstafton ..vare sej Du gifter Dej.. eller varit gift i 1 år eller 100 år .. Ha det bra o skönt ...Kram!
 

Kommentera här: