Sommar idag också...tänk om..

den kunde vara till Midsommar aftonen också ..Men då ska det enligt prognosen bli regn o stark blåst... Suck... I år blir vi 8 stycken vid bordet o det ska bli så roligt .. Givetvis ärju så önskan ..fint väder... Ska i dag in till stan för att handla mat till helgen ... mindre roligt tycker jag .. men det får gå det också... Åt min frukost inne idag ... Hade alls ingen lust att gå ut o sätta mej .. men kissen Åskar hade brådis ut... men han undrade nog varför jag inte följde med ..han blev stående mitt i språnget ..vände sej om o kollade på mej ... men satte snart fart ut igen... Var hos min syster Birgitta i söndags en sväng.. Hon bjöd på kaffe ..men sa att hon inte hade ngt kaffebröd..Men visst hade h on det ... fniss.. Hon hade gjutit ett underbart fat med goda kakor och till o med en prinsess tårta.. och det var ju bra att det var så hårdsmällt att det fick stå kvar på bordet .. .. Ha nu en skön tisdag -. Foto: Min systers kakfat!Vsst ser det gott ut... ..
1 Sanna:

skriven

Ser jättegott ut! Kolla gärna in mina senaste inlägg också!

Kommentera här: