Vackert väder!

Solen har varit framme hela dagen och jag har fått klippt gräset och har bara lite kvar o jag hoppas det blir klart i morgon.. Har varit så skönt med sol.. efter den sista tidens otroligt rikliga regn..Men det jag inte tycker om är blåsten.. den gör mej orolig..inombords..Har så ont i kroppen.. tror det är det ombytliga vädret som orsakar detta.. Känner mer o mer av väderförändringar desto äldre jag blir.. Förr var det åskan jag kände av .. nu räcker det med att det mulnar ... känns det som.. Snart är det Midsommar ..vad jag ser på prognosen är att det ska bli +16 grader .fy vad kallt -.ska man behöva sitta ute med tjocka kläder på sej ..eller så får vi sitta inne vid köksbordet ..fniss..men midsommar ska firas i vilket fall som helst..Det är nog den finaste helgen på hela året, tycker jag.. Så härlig mat och vackra blommor...Ja, det är verkligen min helg... Nu blir det en tv kväll.. och jag hoppas att min lille fyrbente älskling Åskar snart kommer in... Foto: Min lille änglakatt Mandel som bara blev 6 år .. han föddes blind och när han var 6 år slutade hans njurar fungera..
1 Fröken Träd / Gripenhjärta:

skriven

Ser ju mysigt ut det där! :-)

Kommentera här: