Idag är jag lite trött....

men vad gör det ... det är ju fredag ...fniss.. Jag har verkligen varit på gång hela veckan o ska fortsätta idag också... men lite lugnare tempo får det bli..
Lite plock inomhus nu på förmiddagen ..sedan en snabbtur in till stan för att köra syrran ett ärende.. o sedan hem som ett skott o fortsätta klippa gräsmattan... Får se om jag blir klar idag ... har gott hopp om det ...Är betydligt bättre i ryggen i år så det blir större bitar av den klippta varje gång jag klipper ... Kanske räcker det med att dela upp den i tre fyra omgångar ... ett jättekliv från förra året då jag behövde ca en vecka ...drygt...
Så är det det där problemet ,vad jag ska äta till middag ... idag ... Har ingen fantasi..alls o blir aldrig hungrig under dagen... men måste ju äta ... På ett år knappt har jag gått ner 15 kg... och sedan jag bröt upp från mitt senaste förhållande har jag gått ner 27 kg.. det är sedan 2012..Kan jag gå ner 10 kg till så är jag mer än nöjd.. o då är ju det bra om jag inte har ngn matlust .. det underlättar väldigt ...fniss...Ja, ja.. vi får väl se vad som händer ... med lilla mej..fniss.. Nu ska jag i allafall göra mej i ordning för att möta dagen.. o önskar Dej en riktigt bra o härlig fredag... En jättekram kommer här till Dej... 
 
Foto : Lille Åskar i sin transport bur.. hos veterinären..han vill inte gå ur den...
 
 
 
1 Longevity - en blogg om hälsa:

skriven

Ha en härlig fredag du med

Svar: Tack ,snälla ,Kram!
Elle

Kommentera här: