Sommar värme?

Ja, i det närmaste iallafall... Så underbart efter denna vinter o vår... Tror nästan inte det är sant..jag njuter sååå...
Har satt små plantor!!! Jag som inte gjort det på massor av år ..men njuter nu av små plantor i krukor på altanen..
och mer ska det bli ...så fort jag få nästa pensionsutbetalning...Ja , så är det att vara pensionär..men jag är glad ändå...Är för en gångs skull glad över att jag struntade i de ringa kronorna på kontot o handlade växter.. Känner hur det gläjer mej ända in i hjärteroten.. Tänk vad lite det kan vara som gör en människa lycklig..
Var hos veterinären i går med min lille fyrbente älskling Åskar ... De hittade inget fel men trodde på en stukning eller ett ormbett .. Ska avakta en vecka o se om det blir bättre... Om inte så blir det en röntgen...
Nu ska jag ut o klippa gräs!!!Ha det skönt under hela dagen... Kram..
 
 
Foto ...Tre små smultronplantor som redan har växt massor..
 
 

Kommentera här: