Redan måndag....

men denna måndag är grå och regnig och därtill blåser det riktigt ordentligt... Ska in till stan idag o ta en massa prover och sedan ska jag upp till min yngsta syster för att följa med henne att kolla på en lägenhet ... Själv har jag en massa måsten här hemma eftersom jag ska operera båda ögonen i morgon... Min väninna kör mej .. för jag ska ju ner till Göteborg och sedan får jag ju inte köra hem... Är så spänd på hur det kommer att vara ... och bli... Kommer jag att se bra ?? Sonen var hemma i helgen... o vi hade som vanligt ,mysigt... Han är så trött men det beror väl på för mycket jobb tror jag ... Han stressar o stressar för att hinna med de beställningar de har på firman där han jobbar och efter nyår då han börjar jobba på en annan firma blir det väl knappast mindre jobb men inte så många beställare utan jobben blir större... Jag tror han ser fram mot detta väldigt mycket .. Min lille skrutt Åskar gick ut i regnet och blåsten så fort han ätit ... Får se hur länge han blir ute idag ... för han brukar ju inte gilla att bli våt ,den lille kraken... Nej nu måste jag göra mej i
ordning inför dagens strapatser ... Ha det bra och så kommer den varma kramen som vanligt ....Kram!

Kommentera här: