Grått ,regnigt och sömnigt....

Ja,så kan man beskriva min värld idag... Vet inte var jag ska börja för ögonen trillar liksom ihop...helst av allt skulle jag vilja inta sängläge...igen.. men se det går inte för sej när jag har ett fullspäckat schema... Ska försöka ta det lugnt iallafall... lämna in bilen till verkstad..det är väl det enda måstet som jag har.. men vore ju glad om jag kunde "beta" av de andra sysslorna... en efter en... men ka jag vara ärlig.. så tror jag inte det blir så mycket mera än bilen... fniss... Ha nu en en skön dag även om den känns lite tung... så hörs vi senare ... kanske idag till o med.. Kram!
1 Malin:

skriven

Det samma till dig :-)

2 Lars Gustafsson:

skriven

Är dt Uddevallabron på fotot?
Ok gråmulet här också i Trollhättan

Svar: Hej! o välkommen till min enkla blogg...*L* Nej,det är Tjörnbron som jag fotat en gång förra året...
Elle

3 Elle:

skriven

Förlåt .. det är Uddevalla bron... lade visst in fel foto,... fniss...

Kommentera här: