När ska jag få ordning på mina...

foton ? Ja, mina foton är i en enda röra i datorn och en hel del når jag inte .. förstår inte hur jag ska komma åt dem helt enkelt... V3et inte hur jag ska hantera fotoprogrammet .. eller om jag ska skaffa ett nytt.. Får väl prata med min son eller syster son.. tror nog att de har svaret..ar en hel del nya foton... men.. ngr fick jag över igår så jag når dem... men...långt ifrån alla.. Idag är det mörkt ute och världen den var då inte alls stor när jag vaknade ..såg inte ens gärdet utanför huset här ... Det är fortfarande väldigt grått.. men dimman är borta o skogen syns bra .. men solen låter vänta på sej... Åskar sover i sonens säng inte ens han vill vara ute.. Jag hoppas jag får bilen från verkstaden idag ... Vattengympan börjar i morgon och det skulle vara underbart att hänga med på den i höst också... Ja, ja, allt har sin gång och det är väl bara att rätta sej efter ... skulle jag tro.. Avslutar här utan ett ordentligt avslut känns det som .. Kanske skriver jag lite till senare idag ... Men önskan om att Du ska få en riktigt härlig dag den kommer iallafall här... o så givetvis en KRAM!

Kommentera här: