Nu är jag så glad....

Varför? Jo, ögonoperationen ska ske den 3 oktober... Tänk nu är jag snart där .. trodde det skulle bli tre månaders väntan ytterligare .. o så säger de att jag kan få en återbudstid redan som nästa torsdag .. men den kunde jag tyvärr inte ta... så det fick bli den 3,dje.. Bilen , denna sorgliga historia , har jag ju inte fått ännu...bensinpumpen har inte kommit ... Nu bad jag honom, reparatören , gå in på Skruvat .se och sända efter en pump därifrån... efer mycket dividerande skulle han göra det.. Får se hur lång tid detta tar...fniss... Tycker inte om att ligga andra till lat när det gäller att komma ngn stans... Jag bor ju på landet och behöver bilen till att ta mej till affärer ,läkare m.m. Idag ärr det grått o regnet hänger i luften... men jag ska ändå försöka sätta igång med lite utomhus jobb.. för sen längre fram i höst kan jag ju inte på grund av operationer .. Lägre fram kommer ju också sköldkörteloperationen.. Så det är bäst att passa på att mesta fram till den 3 okt.. både inne o ute.. Men det är så skönt att kunna se fram emot en förhoppningsvis bättre syn... oså småningom komma igång med att sy o sticka ,virka o mer därtill... Önskar Dej en riktigt skön dag ... vare sej regnet står som spön i backen eller solen skiner från en molnfri himmel.. KRAM!

Kommentera här: