Regn ,regn o åter ...

regn. Ja , sådant är vädret här i Alingsås trakten... Men vi har ändå haft otrolig tur för det mesta regnet har kommit nattetid.. Idag börjar vattengympan ..det ska bli helt underbart ... Får se hur länge jag kan vara med då jag väntar på två operationer ... Starroperationer i bägge ögonen..( Grå starr) Sedan ska jag operera bort sköldkörteln...Efter det kanske jag kan må som folk igen..fniss... I natt har min lille buskatt ,Åskar , tydligen varit i slagsmål igen ... Han kom hem lite tilltufsad o utan halsband... men när jag var klar i badrummet hade han redan somnat på min säng ... Innan han går ut igen ska jag känna över honom så att han inte går runt med ngn skada ... Katter har ju en viss förmåga att dölja om de har gjort sej illa eller har ont... Tittar nog in senare o skriver mera .. men just nu är tiden påväg att ta slut ..för att sitta vid datorn.. Ha det nu riktigt skönt trots att hösten tar rejäla kliv in i vårt liv... Kramar!!!

Kommentera här: