Så är det ju fredag igen...

Vädret som är nu kan ju ta ner vilken människa som helst...Idag när jag vaknade kändes det som om världens alla sorger tyngde mina axlar... men med lite egen positivitet fick jag upp mina ögonlock..och började tänka på hur bra jag har det ,även om det fattas både det ena o det andra ... Vi har i alla fall inget Nordkorea o ingen Trumph.. (Hur stavar han sitt namn, just nu står det alldeles still i huve´t)..som är alldeles inpå oss.. Världen idag är väldigt ond...på många sätt... Så jag tog mej sakta ur sängen ... och genast kändes det bättre och så fick jag se min egen lilla kisse utanför fönstret ,liggandes i en skön stol ,på altanen ,väntandes på att jag skulle komma o öppna altandörren...Och då ..då svämmade liksom hjärtat över av kärlek... när jag tittade på denna lille varelse... Ja, de är till honom mina tankar alltid går ,o sonen förstås när livet känns jobbigt.. I dag.. ja, vad ska jag hitta på ? Har massor att göra men det är så trögt att komma igång när ögonen inte vill vara med..Jag har grå starr.. ska väl snart opereras hoppas jag .. Sedan kommer jag att sätta igång här må du tro.. Då ska symaskinen sättas igång ... nu ser jag inte att trä nålen ..fniss.. Önskar Dej en riktigt skön fredag...Kram!

Kommentera här: