Solen gör mej ...

lycklig! Ja, det verkar inte var mycket som behövs för att göra mej lycklig nu för tiden... Solen, min lille älskade kisse ..min lille, store ,älskade son..Det är tre saker som gör mej riktigt lycklig .. men lika orolig om de inte mår bra eller har det bra.. och att solen försvinner...kan göra mej fruktansvärt ledsen... Men hela tiden få jag försöka hålla en svår balansgång på det hela... Just nu är det verkligen blandat för mitt i all lycka så är jag orolig för min ögonoperation ... men varför ska det bli galet för mej... Nej det blir det inte ... Jag ska se fram emot det i stället o på tisdag .så hoppas jag att jag ska börjaa se bra igen... Ja, kanske inte med en gång men.... lite senare... Nu ska jag iallafall sätta igång dagens sysslor .. och det känns bra .. Altandörren står på vid gavel...och Åskar promenerad just ut efter att ha fått torrfoder o go´mat o massor av pussar... Ha nu en jättebra dag ... Kram!
1 FIA:

skriven

"Don't worry..." Så gott som alla som genomgått den ögonoperationen upplevde den som "enkel och smärtfri". Mötte upp en anhörig i hög ålder direkt efteråt och hon var nästa arg för att hon oroat sig i onödan... Nästa punkt på listan av att skaffa nya glasögon till henne; efter operationen hade hon ingen nytta av de gamla. Det är lätt att säga att "ingenting blir bättre av att jag oroar mig", men det är faktiskt sant!

KRAM från ett soligt Småland!


Svar: Jag är bara "lite" orolig...fniss... ser mest fram emot det... Idag ringde de från bilverksta´n... får hämta bilen i morgon... så skönt även om jag inte kör så mycket nu ... men efter operationen ska det åkas ..fniss... Är orolig för Åskar , han gick hemifrå vid 8 i morse.... och har ännu inte varit hemma... han brukar ej vara ute så många timmar... men kanske oroar jag mej även denna gång i onödan .. jag hoppas i allafall det ... Hoppas att Du har det bra med Zeb... o att ni verkligen har utnyttjat det underbara väder som varit idag... Ha nu en skön kväll ...Kram!
Elle

Kommentera här: