Var är vår höga klara luft .....

som fanns förr om höstarna..? Varenda dag är det regn här i denna del av Sverige , Lite sol skulle göra att det vore lite lättare att leva för många människor .. För mej också ... Förr blev jag fylld av energi när höstens med kom sol o färger sprakade runt mej... Nu vill jag inte gå ur sängen helt enkelt...det är grått vareviga dag ... och jag som aldrig har längtat utomlands tänker tankar som om jag hade haft råd hade jag stuckit söder ut till solen...men se jag är en fattigpensionär o pensionen räcker inte till det jag behöver ha här när jag är hemma .. så en resa utomlands är bara en dröm... o ska jag vara helt ärlig så vet jag faktiskt inte om jag åkt även om jag hade haft pengar.. Mn idag ska jag göra ngt som jag inte gjort på väldigt länge .. Jag ska baka frallor .. LCHF -frallor.. Ser fram emot detta o hoppas de blir bra... Så snälla ,håll tummarna...Ha nu en riktigt bra dag i mellan regnskurarna... o i solen om den råkar titta fram hos Dej... Kram!

Kommentera här: