Annandag påsk med sol o kyla...

God morgon! Strålande solsken är det denna morgon också.. men lite kyligt ... Det var- 7 grader då jag släppte ut Åskar vid klockan sex. En lugn skön Påsk har det varit här hos mej... Sonen kom på Påskaftonen o sen har vi tagit det lugnt o haft det väldigt mysigt o fint.. Påskaftonen fick jag ut o söka Åskar när klockan var drygt 21... Ja, han hade inte varit hemma sedan förmiddagen.. o just nu så har han ganska bestämda tider som han dyker upp på, Jag hade inte gått ut o sökt efter honom om inte de hade smällt med påsksmällare ... Ja vet att han är vettskrämd för ljud...När jag komner till brevlådorna så kom han springande med svansen mellan benen ja ända in till magen låg den...men bära honom fick jag inte ... När vi närmade oss hemma så kom svansen längre o längre fram o det kändes skönt att se hur rädslan försvann... Gott o veta att han kommer om jag ropar på honom... då han är rädd... Nu har sonen fixat vattnet så mycket som det går just nu... Det fattas en del grejer som han ska skaffa tills nästa gång han kommer.. Blir inte såmycket skrivet just nu ..ska fixa lite frukost här ... Men jag önskar Er alla en riktigt härlig dag.... Kram!

Kommentera här: