En vårlördagi väst..

God förmiddag mina vänner... Solen skiner o det är skaplig temperatur ute .. men vinden är lite kylig ännu... Ja, jag har varit ute på altanen... en tur o satt ut mina små penseér som jag köpte igår... Tog in dem i går kväll... Gjorde ngt som jag inte trodde jag skulle behöva göra mera .. i morse ... Min natt har varit rent odräglig på grund av värk o hosta o tät i luftrören... Syrran tror det är allergi.. men... jag vet inte.. Så när jag var uppe strax före 8 o drack mitt morgonkaffe .. så tog jag en av mina starka värktabletter... Vilket resulterade i att jag lade mej igen o somnade .. Vaknade för en liten stund sedan o mår hur bra som helst ... bara såååå skönt .. Detta händer då inte ofta.. kanske ett par gånger / år att jag tar dessa piller ... absolut ingen vana ... Vill ju inte vänja mej med sådana ...Dricker nu En mugg med svartvinbärssaft , pressad citron o hett vatten ... o det är både gott o välgörade ... Så du kan tänka Hur gott jag mår nu... Åskar sov lika länge som mej och han hade brådis ut minsann men det har inte jag .. Jag ska plocka lite här o se om jag kan hitta på ngt kul.. lite senare idag ..Vädret inbjuder till att vara ute .. Kanske blir det lite räfs i trädgården ...och då fårjag ju bevis på om det är allergi... fniss... Önskar Dej en härlig dag.. och hoppas att solen tittar fram hos Dej! KRAM! Foto: Från Getterön. Varberg.

Kommentera här: