Fredag igen!

God morgon! Vart tog det underbara vårvädret vägen...? +6 grader o regnet hänger i luften... men inget ont utan det för ngt gott med sej... Jag får tid att stryka färdigt min stora hög med ren tvätt... Strök drygt hälften i går ... sen var jag ute en liten stund o krattade gräsmattan.. men fick lägga av efter en liten stund då kroppens flesta delar sa stopp..Men skam den som ger sej .. en kvart om dagen så ska jag väl bli färdig ngn gång... Hoppas jag i allafall... Känner mej iallafall nöjdare med att ha gjort lite än ingenting...Sen är det bara att försöka strunta i och att jämföra "min" trädgård vid andras .. Finns ju ingen som är lika... fniss.. varken människa eller trädgård.. Åskar är ute på morgonpromenad...Just nu regnar det inte ... Nej ,nu har jag inte ro att sitta här längre .. kanske tittar jag in lite senare idag ... Ha en riktigt go´fredag ... Kram!

Kommentera här: